Up All Night - One Direction
'mandi' di KFC
Thursday, March 1, 2012 | 9:31 AM | 0 comments
Assalamualaikum *beri salam dengan ceria*

hello peeps . rindu saya tak ? hehehe , okay shadap :p sekarang ni saya excited nak cerita pasal closing semalam . hehehe , semalam closing macam biasalah kan . itu pun nak cerita . apa ada hal ? hahah , takde lah . cuba sabar . cerita tak habis lagi tau . buat pengetahuan semua orang Kak Nasuha last kerja semalam . uwaaa , sediih nya :(
Kak Nasuha tu baik orangnya . dah lah lemah lembut , sopan santun , periang . kalau lelaki mesti terpikat kat dia . dah lah kecik molek je . lagi kecik dari saya tau . serious sangat dia memang kecik . saya suka tengok dia . 

suara halus je bila ambil order . semua dekat KFC tu tak sampai hati nak marah dia tau . dia lembut sangat . hee :') sayang sangat dekat akak :') okay , disebabkan semalam Kak Nasuha last kami pun mandi kan lah dia . mula mula Kak Ina saje je ajak dia pergi kitchen , then kami mandikan lah dia . habis basah lencun . then , sir Athi pulak tarik dia . habis dia kena mandi lagi sekali . hahahaha , Shaloo dengan Shah kena mandi dengan air mop . padan muka . hahahaah xD

tak lama lepas tu sir keluar pergi dining . tup tup dia tarik saya . kurang ajar betul . hahahah , Shah pun join sekali . habis saya pun sekali kena mandi tau . haha , habis basah baju  , satu KFC basah . madam tak boleh nak cakap ape dah . hahaha , enjoy gila kot mandi kan staff yang pakai uniform . nanti ada masa saya upload kan video tu tau ;) 

jaga diri tau kak Suha . kite sayang akak :')



OLD POST »