Up All Night - One Direction
JPJ test :')
Tuesday, February 28, 2012 | 6:29 AM | 0 comments
Assalamualaikum and hye peeps :)

harini kan saya bangun awal tau , even saya tidur lambat malam semalam . saya lepak dengan member KFC sampai 3 pagi . perghh , memang seronok . padahal sembang kosong je . buang masa right ? tapi kalau saya balik pun saya still tak boleh tidur jugak . saya text umarul dia dah tidur . hmm , sabar jelah . dah lah kelmarin seharian tak contact dia . sedih itewww :'(

okay , cik linda ambil saya lambat tau harini . dia ambil kak sue dulu kat Chepor . dekat pukul 9 barulah bertolak . bila dah sampai sana punya lah ramai yang test . seram sejuk dah badan . luckilly , saya punya test sesi dua . lama jugak lah tunggu . nyny dengan aten lulus . seronok tengok diorang , senang je nampak tenang . masa saya tengah resah tu , umarul misscall . then , dia msg saya dan tanya macam mana test . saya pun kate lah belum  lagi , takut sangat . dia suruh saya relax , jangan takut  - takut . ingat Allah :) saya rasa tenang sikit . dia sempat lagi bagi semangat even ada aktiviti kat kem , time kaseh tau awak . saya sayang awak :')

bila dah nak sampai turn saya punya lah nervous . saya yang third last . hewhew . bila dapat je isyarat JPJ tu saya pun mula dengan bismillah . mula dengan pusingan 8 tu alhamdulillah saya lepas . bila je nak keluar tiba - tiba JPJ tu suruh saya berhenti . saya punya lah takut . ingatkan saya dah awal - awal gagal . rupanya dia tanya saya punya lesen L . saya tak daftar pun , hahahahaah apela . die suruh la saya pergi ambil lesen saya . saya pun bagi la dekat dia . dia gelakkan saya . nama , nama cina tapi kenapa pakai tudung . dah lah muka pun nak macam cina . dah masuk islam ke cina ni . hahahah , hampeh betul .

lepas dah bagi lesen tu saya kena start balik . sebab kan saya dah gelak - gelak dengan JPJ tu saya rasa relax je . takde dah nervous . alhamdulillah :') titi pun saya lepas . brek emergency pun lepas . hehehe . sukenyeeee ! umarul tanya macam mana saya saje je ckp tak lulus dan buat muka sedih . hehehe , kene tipu buah hati saya tu . sorry awak . saya main - main je . thanks sebab bagi semangat :') saya sayang awak tau !


kbye . thanks pada semua yang doakan saya . saya sayang awak semua . nanti kita boleh jalan jauh jauh dah . kite dah ade P okayyy :D

OLD POST »
« NEW POST