Up All Night - One Direction
hmm , rinduu :'(
Wednesday, February 29, 2012 | 10:45 AM | 0 comments
Assalamualaikum dan selamatt sejahtera peeps :')

hmm , sebenarnya saya nak cerita semalam pasal ni . tapi , saya tak ada mood . saya rindu dia :'( rindu sangat . haritu dia kata komandan kem tu tak collect h/p diorang dah . saya punya lah happy . tapi , semalam dia kata h/p nak kena collect dan diorang takkan bagi balik sampai lah habis latihan :( sedih sangat masa tu . saya rindu dia . kejam nya PLKN ni . harini saya blur sangat . saya bangun tidur saya termenung je . selalunya ada message . hmm , harini takde dah :( 

saya buat apa pun rasa nak nangis je . huu , poyo right ? tapi harini saya memang tak sihat sangat . kepala saya sakit :( tak boleh nak mengadu dengan dia . awak , saya sakit sangat ni . kenapa lah setiap kali saya sakit awak tak pernah ada :( PLKN kejammm :( hmm , takpelah . saya tunggu awak jugak walau saya sakit + hati saya sakit . saya sayang awak . 

pelihara dia ya Allah . permudahkan segala urusannya . jauhilah dia dari segala penyakit dan bahaya . 



OLD POST »
« NEW POST